Lofoten, oneindig.... - Reisverslag uit Svolvaer (Lofoten), Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu Lofoten, oneindig.... - Reisverslag uit Svolvaer (Lofoten), Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu

Lofoten, oneindig....

Blijf op de hoogte en volg Mr and Mrs B

16 Augustus 2016 | Noorwegen, Svolvaer (Lofoten)

Na drie uur varen vanmiddag om 13.00 voet aan land gezet op de Lofoten! Dit ging gepaard met een heerlijk doordringende vislucht, je weet wel meteen waar je bent. Stonden lekker vooraan in de ferry, dus voor de meute uit, eerst richting Å. Drukte viel erg mee, lekker kunnen rondkijken en flink wat foto's gemaakt. Op de een of andere manier is het licht hier echt anders dan thuis. Op weg naar Svolvaer op diverse punten gestopt, zodat we lekker opschoten, 20 km in 3,5 uur. Oneindig genoten onderweg, na iedere bocht of tunnel was er weer iets fotogenieks te zien. Dat alles met slecht een paar wolkjes aan de hemel, en een lekker zonnetje. Toptemperatuur van 15 graden!
Morgen een zo goed als vrije dag hier in Svolvaer, waar we om 21.00 uur inschepen op de Hurtigruten voor een retourtje Kirknes. Ga het maritieme wifi systeem niet proberen, dus dit is even het laatste verslag. Volgende week verder!

• 17 Augustus 2016 - 08:23

Kees:

Klinkt goed, die Lofoten moet ik ook nog eens proberen.
    Wifi aan boord: naar mijn ervaring tamelijk beroerd, dus inderdaad, dan zullen we het even zonder jullie ervaringen moeten stellen.
    Ik hoop dat je op de noordkaap ook mooi weer hebt, want dat maakt alles aangenamer.
    Neem vast nog een biertje, want dat is aan boord heel duur.
    Have fun.

• 17 Augustus 2016 - 09:29

Henny ( Mrs. Vd F):

Inderdaad, klinkt goed die Lofoten!
    Zoveel foto's gemaakt en wij zijn zo benieuwd.....?
    Veel plezier verder!