Naar Brønnøysund - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu Naar Brønnøysund - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu

Naar Brønnøysund

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Mr and Mrs B

12 Augustus 2016 | Noorwegen, Brønnøysund

Opvallend was een zeer scherpe tweedeling in het weer in dit deel van Noorwegen. Ten zuiden van de scheidslijn koud, bewolkt en regenachtig. Ten noorden hiervan koud, helder en zonnig. Wij hadden de hele dag het betere van deze twee. Enthousiast vanmorgen met een korte broek begonnen, maar dat bleek jeugdige overmoed te zijn. Toen de temperatuur maar niet boven de 13 graden uit wilden komen toch maar weer een lange broek aangetrokken. Gehele dag was volop genieten, de omgeving werd steeds mooier, onze stoelen gebruikt om te zonnen, onze eerste ferry genomen en het eten was prima, drie gangen en niks geen buffet! Ontdekt dat koffie in Noorse hotels gratis is, en lekker!
Na het eten nog even langs de haven gelopen, lekker van het zonnetje genieten (en de noordenwind). Samenvattend, een prima dag, we krijgen al een klein beetje zin om ooit nog eens terug te komen om de hele rit in eigen tempo nogmaals te doen. Gewoon genieten van mooie uitzichten de rust en een warm zonnetje bij een lage luchttemperatuur!
Bonus: foto met uitzicht vanuit onze hotelkamer.

• 13 Augustus 2016 - 12:17

Maroeska:

Hoi! Klinkt goed allemaal zeg! Lijkt me echt een mooi land! xxx