Tijdreizen - Reisverslag uit Stiklestad, Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu Tijdreizen - Reisverslag uit Stiklestad, Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu

Tijdreizen

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Mr and Mrs B

11 Augustus 2016 | Noorwegen, Stiklestad

Vandaag het gevoel gehad terug of naar voren in de tijd gereisd te hebben. Een graad of 4 en harde wind, voelt als een milde winter of barre herfst, maar niet als zomervakantie. Vanuit Roros in de zon, dat nog wel, verder omhoog gereden. Mooie uitzichten waar met een dikke winterjas aan best wel te genieten viel. Tegen een uur of 11.00 is het beginnen te regenen en dat doet het nu nog. Verwachting voor morgen en de dagen daarna zijn gelukkig een stuk beter, dus we klagen niet. Bij het boeken van vol-pension hadden we zoiets van, we laten ons lekker verrassen door wat de kok bedenkt. Het lijkt er echter op dat het verrassingselemeent beperkt blijft tot met welke marinade de haring van het buffet nu weer is klaargemaakt. Tot nu toe overheerlijke bufetten, ook ontbijt, dus wij klagen ook hierover niet. Straks hier in Stiklestad maar eens kijken wat het buffet schaft en de dag afsluiten met een geimporteerd biertje, we blijven tenslotte nederlanders!