Oslo, door naar Roros - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu Oslo, door naar Roros - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu

Oslo, door naar Roros

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Mr and Mrs B

10 Augustus 2016 | Noorwegen, Røros

Door de harde wind en volle zee tussen Denemarken en Noorwegen schudden we bijna ons bed uit, lekker hele nacht van kunnen genieten, bijna niet geslapen. Aankomst in Oslo in de regen, daarom direkt door naar Roros. Gelukkig werd het weer per 100 kilometer een klasse beter, zodat we in de volle zon in ons hotel in Roros aangekomen zijn. Dacht in de auto dat buitenthermometer kapot was, gaf maar 10 graden aan, zo te voelen niks mis met thermometer. Vannacht nachtvorst!

• 11 Augustus 2016 - 08:20

Kees VdFlier:

Wel, wel, de beroemde mr. & mrs. B aan het bloggen. Leuk om ook jullie reis mee te kunnen maken.
    Nachtvorst? dat is tegenwoordig niet meer vreemd in augustus, afgelopen nacht hebben we dat ook in Nederland gehad!
    Scheepvaart valt niet mee he? dat hadden wij ook al gemerkt en gelukkig ben je nu weer op vast grond en kunnen jullie je geestelijk gaan voorbereiden op de Hurtigrutten.
    Probeer de Italo's van je af te schudden en geniet van het groene deel van Noorwegen (in het noorden is het veel grauwer).

• 11 Augustus 2016 - 21:21

Mr And Mrs B Burggraaf:

Hi Kees,
    Temperaturen lijken de komende dagen omhoog te gaan, dus misschien toch nog zomer. Wat bedoel je met Italo's?
    Vandaag al heel war moois gezien, ondanks een beetje regen!

• 13 Augustus 2016 - 08:17

Vdflier@ziggo.nl:

Italianen, maffiosi, italo's: allemaal 1 pot, die mensen die door Obelix altijd verslagen werden (jij kent de klassiekers dus Obelix hoef ik niet toe te lichten?)
    Fijn dat het weer beter is, met een beetje zonneschijn gaat alles beter en lijkt alles vriendelijker.