Inschepen in Kiel - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu Inschepen in Kiel - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Mr and Mrs B Burggraaf - WaarBenJij.nu

Inschepen in Kiel

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Mr and Mrs B

09 Augustus 2016 | Duitsland, Kiel

Op ons voucher staat: 9 augustus, om 12.00 uur op te terminal van Color Line aanwezig zijn. Dus zijn we er ook stipt om 11.00 uur. We moesten toch om 11.00 uur het appartement verlaten hebben en wat moet je nog in een krap uurtje? Altijd wel wat te zien bij zo'n ferry, je moet echter wel blijven uitkijken voor Italiaanse touringscars, ook al loop je op het trottoir. Net niet m'n elleboog geschampt. Even later stonden die maffiosie te picknicken naast hun bus, raar volk!
Eenmaal op de boot begon zowaar de zon te schijnen en heeft dat gedaan tot een uur of acht, wel veel wind erbij (zie foto). Na buffetdiner en een cocktail in de observatie bar, proberen te slapen, helaas, het ging op volle zee nog harder waien!

• 10 Augustus 2016 - 22:17

Florianne:

Wauw, wat een mega zaal! Wel leuk om eens te zien hoe dat er vanbinnen uit ziet.